ضوابط و قوانین شرکت در دوره ها

۱. با توجه به اینکه این دوره رایگان برگزار می شود، پرداخت وجهی به عنوان شرکت در دوره، الزامی نیست، اما جهت تداوم و برگزاری با کیفیت تر دوره ها و نیز امور فرهنگی کانون و انتشارات، می توانید مبلغی را نذر امور فرهنگی نمایید.
لینک یا فرم نذرفرهنگی

۲. تقریباً همه دوره های تربیتکده از دو قسمت مطالعاتی و کارگاهی تشکیل می شود، به این معنی که، متن یک یا چند کتاب، به عنوان محور بحث، طبق مقرری روزانه که در سامانه ارائه می شود، مطالعه شده و برای تکمیل بحث تعدادی جلسه آموزشی یا کارگاهی (صوتی یا تصویری)، تشکیل می شود. بعضی دوره‌ها مانند «قصه من و خدا» هم ، فقط صوتی یا تصویری هستند و کتاب الزامی برای مطالعه ندارند. 

توجه:در دوره‌هایی که کتاب مطالعاتی دارند، مطالعه کتاب‌ها شرط شرکت در دوره ها است اما اگر کتابها را قبلاً خریده‌اید یا از کسی امانت می‌گیرید یا از کتب وقف در گردش استفاده می کنید و یا به هر طریق دیگری متعهد به مطالعه باشید ولو خرید تدریجی، در این صورت خرید شخصی و مجدد آنها لازم نیست.

۳. انتشارات معمولا برای کتب دوره های تخفیف هایی را در نظر می گیرد و تربیتکده نسبت به تامین کتاب متعهد است ، اما مسئولیتی در قبال تهیه کتب یا تاخیر در سفارش یا ارسال توسط دانشجو یا پست ندارد. (روند سفارش و پست ممکن است از 4 تا 14 روز طول بکشد)

۴. افراد حاضر در دوره، موظف به حضور روزانه در سامانه دوره و نیز ارائه گزارش و ارائه خلاصه یا پاسخ به سؤال در مورد مطالعه روزانه در سایت هستند. در صورت تاخیر بیش از یک هفته از ثبت گزارش مطالعه یا آزمون، مسئولان آموزشی دوره ها مجاز به حذف فرد از دوره ها می باشند.

۵.امتیاز نهایی دوره، بر اساس گزارش منظم مطالعه، شرکت در آزمون ها و ارائه تکالیف ، حضور در جلسات و مشخص خواهد شد و شرکت کننده در صورت کسب حداقل امتیاز دوره، مشمول صدور گواهی خواهد بود. دوره‌هایی که صدور گواهی دارند،‌ در اطلاعیه ثبت نام آنها مشخص خواهد شد.

۶. صدور گواهی به صورت الکترونیکی و خودکار  خواهد بود که بعد از پایان دوره انجام می گیرد.

۷. جلسات و کارگاه های استاد عباسی ولدی به صورت مجازی برگزار می گردد که زمانبندی آن در فایل راهنمای هر دوره مشخص شده است.معمولاً جلسات آموزشی در اولین اجرای هر دوره آنلاین و در ثبت نام های بعدی، بصورت ضبط شده است و در مورد جلسات پرسش و پاسخ، سعی ما بر برگزاری یک جلسه آنلاین در هر دوره است.

توجه: امکان حضور در جلسه و یا مشاهده آفلاین آن منوط به تکمیل به موقع مطالعات مقرری است.

۸. حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت نام و تایید آن توسط مدیر دوره ، لینک و کد تخفیف خرید کتابهای دوره در اختیار شما قرار می‌گیرد (از طریق صفحه دوره).

اطلاع رسانی های اجرایی دوره از طریق  تابلو اعلانات سایت تربیتکده در آدرس https://tarbiatkadeh.ir و کانال تربیتکده در ایتا https://eitaa.com/tarbiatkadeh خواهد بود. همچنین کاربر موظف است با شماره کاربری خود در ایتا حساب کاربری داشته باشد و با عضویت در سامانه به تربیتکده اجازه ارسال پیام شخصی به حساب خود را می‌دهد. مسئولیت عدم توجه به اطلاعیه ها با شرکت کننده است.

برای استفاده بهتر از دوره و دسترسی به محتوای خانواده ،‌تربیت فرزند و فرزند آوری حتماً در کانال‌های زیر عضو شوید:
کانال استاد عباسی ولدی در ایتا @abbasivaladi (کلیک کنید)
کانال ایران جوان بمان در ایتا @iranjavnbeman_ir (کلیک کنید)

در صورت نیاز به راهنمایی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با ۰۹۹۱۰۰۳۶۱۴۱ تماس بگیرید (تماس/ایتا).

ضوابط و قوانین شرکت در دوره را مطالعه کردم و با آن موافقم. همچنین متعهد می‌شوم که فایل معرفی و راهنمای دوره (که در صفحه معرفی دوره قرار داده می‌شود) را برای هر دوره ثبت نامی مطالعه کنم و در صورت ثبت نام به آن پایبندم.  (پس از مطالعه کامل این برگه را ببندید و در فرم ثبت نام گزینه مربوطه را تیک بزنید)

  نذر فرهنگی

مبلغ مورد نظر را تعیین بفرمایید: